اطلاعیه: از این پس امکان تهیه آب دیونیزه در محل آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی فراهم می باشد

 

صبح امروز شنبه (1398/08/11) معاون محترم طرح و برنامه دانشگاه فردوسی مشهد به همراه جناب آقای مهارتی مدیر محترم برنامه ریزی دانشگاه، با همراهی آقای دکتر نظامی به عنوان میزبان، از توانمندی ها و امکانات واحد ویژه خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی بازدید نمودند.

در این برنامه که 68 دقیقه به طول انجامید ایشان ضمن حضور در آزمایشگاه ها و واحد فنی از نزدیک شاهد روند فعالیت ها در این بخش­ها بودند.

در ابتدای این بازدید معاون محترم طرح و برنامه دانشگاه و هیات همراه، با حضور در آزمایشگاه اکرودیته خاکشناسی، در جریان روند استاندارد سازی، آزمون های قابل اجرا و تجهیزات موجود، قرار گرفتند.

در این قسمت، آقایان صلاحی (نماینده دانشجویی واحد ویژه در امور استاندارد سازی اکرودیته خاکشناسی) و آقای صادقی (دانشجو مسئول آزمایشگاه خاکشناسی) به تشریح توانمندی ها خدمات ارایه شده و روند استاندارد سازی این آزمایشگاه پرداختند.

چهارشنبه 10 مهر 1398

دومین کارگاه مهارت آموزی و جذب همکار در حوزه فعالیت های واحد ویژه خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی با محوریت دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی در تاریخ 10 مهرماه 1398 با حضور دانشجویان این گروه آموزشی برگزار شد.

در این کارگاه که با هدف جذب و بهره گیری از پتانسیل دانشجویی گروه صنایع غذایی برگزار شده بود، دانشجویان ضمن آشنایی با کارکرد و ماهیت واحد ویژه، به بیان نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.

از آنجا که تمام بدنه اجرایی واحد ویژه از میان دانشجویان گزینش و بکارگیری می شوند، این جلسه نیز با هدف شناسایی و جذب دانشجویان نخبه و متخصص تحصیلات تکمیلی گروه صنایع غذایی تشکیل شده بود، در ابتدای این مراسم آقای دکتر ایرانی، مدیر خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی ضمن معرفی واحد ویژه، کارکرد و ماهیت فعالیت آن، به تبیین زمینه های همکاری با واحد ویژه پرداختند.

11 تیر 1398

اولین کارگاه مهارت آموزی، استعداد یابی و جذب همکار در حوزه فعالیت های واحد ویژه خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی با محوریت دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه خاکشناسی در تاریخ 11 تیرماه 1398 با حضور اساتید و دانشجویان این گروه آموزشی برگزار شد.

در این کارگاه که با هدف جذب و بهره گیری از پتانسیل دانشجویی گروه خاکشناسی برگزار شده بود، دانشجویان ضمن آشنایی با کارکرد و ماهیت واحد ویژه، به بیان نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.

از آنجا که تمام بدنه اجرایی واحد ویژه از میان دانشجویان گزینش و بکارگیری میشوند، این جلسه نیز با هدف شناسایی و جذب دانشجویان نخبه و متخصص تحصیلات تکمیلی گروه خاکشناسی تشکیل شده بود، در ابتدای این مراسم آقای دکتر ایرانی، مدیر خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی ضمن معرفی واحد ویژه، کارکرد و ماهیت فعالیت آن، به تبیین زمینه های همکاری با واحد ویژه پرداختند.

در ادامه خانم مهندس تازیکی، مسئول دانشجویی آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی، با توضیح فرصت های موجود در جهت افزایش مهارت و اعتماد به نفس در واحد ویژه به دانشجویان توصیه نمودند، تا از این فرصت استفاده نموده و ضمن یادگیری مهارت های تخصصی در جهت کسب تجربه جهت اشتغال گام بردارند.

همچنین آقای مهندس صادقی مسئول تیم دانشجویی آزمایشگاه اکرودیته خاکشناسی، ضمن معرفی توانمندی های آزمایشگاه و تیم همکاران خود از تجریبات همکاری با واحد ویژه سخن گفتند.

در انتهای مراسم نیز نماینده واحد ویژه ضمن تشریح روند کامل ثبت درخواست استفاده از خدمات تخصصی از طریق پرتال دانشجویی، به توضیح روند آغاز همکاری با این مجموعه پرداخت.

20190702 102201

20190702 103949

20190702 103217

20190702 104025

20190702 104549

 


 

سه شنبه 2 مهر 1398

به همت واحد ویژه خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد و به منظور ارتقاء سطح دانش و توانمندی اعضاء هیات علمی، کارشناسان و دستیاران پژوهشی و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی، همایش  «مدیریت بهداشت محیط و ایمنی آزمایشگاه های آموزشی و پژوهشی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد» برنامه ریزی و برگزار شد.
در این همایش: آقایان دکتر زره داران معاون پژوهش و فناوری دانشکده، مجتبائی، تحلیلگر ایمنی و کیفیت، دکتر قلی زاده و دکتر ایرانی در خصوص سرفصل های همایش، معرفی و شرح فعالیت های واحد ویژه آزمایشگاهی، ایمنی و کیفیت، پسماند و … مطالب و سخنانی را ارائه نمودند و سرفصل های زیر را مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار دادند.

شنبه 28 اردیبهشت 1398

صبح یکشنبه (22/02/1398) معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد، به همراه دکتر سید علیرضا وکیلی (مدیر شبکه آزمایشگاهی) و دکتر جباری آزاد (مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه فردوسی) به همرا هیئت رئیسه دانشکده کشاورزی و مدیران گروه های علوم خاک و صنایع غذایی از توانمندی ها و امکانات واحد ویژه خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی بازدید نمودند.